Pages

0

မွတ္စုတိုတစ္ပုဒ္

Tuesday 12 April 2011

ကၽြန္ေတာ္ခရီးခဏထြက္သြားလိုက္တာနဲ႔ စာေတြမေရးျဖစ္တာၾကာျပီဗ်
ေရးျဖစ္ေတာ႔လဲ ၾကံဳဆံုတာေလးေပါ႔ အစစ္ေတြေနာ္ အုန္းၾကဴးေပါ႔ :D
ရန္ကုန္ကိုပထမသြားလိုက္တယ္ အစ္ကိုတစ္ေယာက္မဂၤလာေဆာင္ပါ သူေနတာ
ပုဇြန္ေတာင္ ျမိဳ႔နယ္မွာေလ ကၽြန္ေတာ္ေရာက္သြားခဲ႔တယ္ (5)
ၾကာေနခဲ႔ပါတယ္။ပထမေန႔ မွာ ကန္ေတာ္ၾကီးကိုသြားလိုက္တယ္ သြားတယ္ဆိုတာကလဲ
ဒီလိုပါ အစ္ကိုတစ္ေယာက္ရဲ သီခ်င္းေခြ စုေပါင္းေခြေပါ႔ သၾကၤန္ေခြပါ သူ႔ရဲ႔
Free show ေပါ႔ promotion လုပ္တဲ႔ ပြဲတစ္ခုပါ။ ကၽြန္ေတာ္ ညီကို
သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ အငွားကား ငွားျပီး သြားၾကတယ္။ သူငယ္ခ်င္း ေကာင္းမေလး
တစ္ေယာက္ကိုလဲ ဖုန္းဆက္ခ်ိန္ထားလိုက္ေသးတယ္ သူ႔နာမည္က (...) လို႔ေခၚတယ္
သူ႔ဆီက ဖုန္း၀င္လာခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္ ကံေတာ္ၾကီး အေရွ႔အေပါက္၀ကေန
သြားေစာင္႔ေနမိတယ္ 10 မိနစ္ေလာက္အၾကာ သူေရာက္လာခဲ႔တယ္။ဒါနဲ႔
ဆိုင္တစ္ဆိုင္သြားထိုင္တယ္ စားရင္းေသာက္ရင္းနဲ႔ေပါ႔ စကားအနညး္ငယ္
ေျပာျဖစ္ခဲ႔ၾကတယ္.. ေနာက္ ေကာင္မေလးကို ဓါတ္ပံုတစ္ခ်ိဳ႔ရိုက္ခဲ႔တယ္ ေအာ္
ေကာင္မေလးဆိုတာ ရိုးရိုးေကာင္းမေလးပါ သူ႔ပါးျပင္က ပါးခ်ိဳင္႔ေလးကို
ကၽြန္ေတာ္ သေဘာက်မိတာေတာ႔ ေသခ်ာတယ္ ဒါနဲ႔ ပါးခ်ိဳင္႔ေလး ကို ဦးစားေပး
ရိုက္ခဲ႔တယ္။အဲလိုနဲ႔ တစ္ညတာ ကုန္ဆံုးသြားခဲ႔တယ္။
အမွတ္တစ္ရ ေနာက္ရက္မွာေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္႔အစ္ကို မဂၤလာေဆာင္ကိုသြားခဲ႔တယ္
မဂၤလာေဆာင္က တိုက္ၾကီးမွာ ေဆာင္တာ ျဖစ္တဲ႔အတြက္ ရန္ကုန္ကေန ကားနဲ႔
ကၽြန္ေတာ္တို႔ အဖြဲ႔ သြားၾကတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔အဖြဲ႔ဆိုလို႔ေျပာရဦးမယ္
ကၽြန္ေတာ္႔သူငယ္ခ်င္း 10 ႏွစ္ေလာက္ခန္႔မေတြ႔ရတာၾကာတဲ႔
သူငယ္ခ်င္းပါတယ္၊ေနာက္ မဂၤလာေဆာင္မွာ တီး၀ိုင္းထည္႔ထားတဲ႔အတြက္
ကီးဘုတ္ဆရာ ဆရာကီး၊ ကိုေက်ာ္ ၊ ကိုေကာက္ ကင္မရာ မန္းေပါ႔ ေနာက္
ဓါတ္ပံုဆရာမ်ားနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္႔အစ္ကို ကိုမိုး ၊ ဘစည္တို႔ နဲ႔အတူ
တိုက္ၾကီးကို သြားခဲ႔ၾကတယ္။ကၽြန္ေတာ္႔အစ္ကုိမဂၤလာေဆာင္ဟာ ေတာ္ေတာ္
ခန္းနားလွပါတယ္ ေပ်ာ္ရႊင္စရာေကာင္းခဲ႔ပါတယ္။ေနာက္တစ္ရက္ကေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္
အညာေျမျပန္မဲ႔ ညမွာ DJ class တစ္ခုကိုသြားျဖစ္ခဲ႔တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႔
ေကာင္မေလး သူငယ္ခ်င္း လဲပါတယ္ ကၽြန္ေတာ္တို႔နဲ႔အတူ အဲဒီညကို ျဖဴစင္စြာ
အတူ ျဖတ္သန္းခဲ႔တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ေက်းဇူးအရမ္းတင္မိခဲ႔ျပီေပါ႔။သို႔ေသာ္
အဲဒီည ကၽြန္ေတာ္ အိပ္မေပ်ာ္ခဲ႔ပါဘူး.. သူ႔မွာ အဆင္ေျပပါ႔မလားဆိုတဲ႔
စိတ္ေၾကာင္႔ပါ...။
နံနက္အေစာၾကီး သူကၽြန္ေတာ္႔ထက္ေစာႏိုးေနခဲ႔တယ္ သူညက ကၽြန္ေတာ္႔
အစ္ကိုသူငယ္ခ်င္း ေကာင္မေလးနဲ႔ အတူအိပ္ခဲ႔တယ္ေလ..ကၽြန္ေတာ္
အိပ္ရာကႏိုးေတာ႔ သူ ၀ရံတာ က ခံုမွာထိုင္ေနတာကို ေတြ႔ရတယ္။ကၽြန္ေတာ္
စကားေတြအမ်ားၾကီးေျပာခ်င္ခဲ႔မိတယ္ အခ်ိန္မရလို႔ေၾကာင္႔လား..
အျမင္လြဲမွားစိုးထိတ္လို႔လား အေတြးမ်ားစြာနဲ႔ပဲ
ရုပ္သိမ္းခဲ႔မိတယ္။အမွန္တိုင္းဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္ သံေယာဇဥ္ျဖစ္မိသြားျပီ
မွားသြား မသိဘူး မေမ႔ပါဘူး ညတစ္ညရဲ႔ ေရာင္စံုလင္းလတ္တဲ႔
မီးေရာင္စံုေအာက္မွာ ကၽြန္ေတာ္စိတ္ေတြ ျပိဳလဲသြားခဲ႔တာပါပဲ။အျဖဴသက္သက္ပါ
**** ကၽြန္ေတာ္တစ္ခုေလာက္ဖြင္႔ဆိုၾကည္႔ခ်င္တယ္ဗ်ာ..အခ်စ္တို႔မည္သည္
မထင္မွတ္ျခင္းေတြက
ရင္ဘက္ထဲထိေရာက္သြားခ်င္းေတြပါပဲ...ဒီေလာက္ပဲေနာ္...ကဲကဲ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႔
၀တၴဳဆန္ဆန္ ကဗ်ာသ႑န္ေတြကို အားေပးတဲ႔ ပရိတ္သက္ေတြကိုလဲ
အထူးေက်းဇူးတင္ရွိပါတယ္။။ကၽြန္ေတာ္စိတ္ကူးယဥ္ပံုျပင္ေတြကုိ
ေရးသားျခင္းမရွိပါဘူး ကြန္မန္းမွာမေရးၾကေပမဲ႔ Cbox မွာ ေရးသားသြားတဲ႔
ညီကို ေမာင္ႏွမမ်ားကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္႔ကို
ဆက္လက္အားေပးၾကပါဦးေနာ္...ကၽြန္ေတာ္ရဲ႔ မွတ္စုေလးေတြ ဆက္ေရခ်င္ပါေသးတယ္
(ခံစားခ်က္ေတြကိုလဲ ကဗ်ာသ႑န္ဖန္တီးခ်င္ပါေသးတယ္ဗ်ာ)

0 Responses to "မွတ္စုတိုတစ္ပုဒ္"