Pages

0

မြန္ေလး သို႔ အိပ္မက္ည

Tuesday 31 May 2011

အိပ္မက္ဆိုေတာ႔လဲ အိပ္မက္လိုပါပဲ ႏိုးထလာခ်ိန္ တစ္ညလံုးမက္ခဲ႔တဲ႔ အေၾကာင္းရာေတြက တကယ္မဟုတ္မွန္းသိခဲ႔ရတယ္။ အဲဒီညက ဘာအေၾကာင္းမွမေတြးပဲ မက္ခဲ႔တဲ႔ အိပ္မက္စစ္စစ္ေလးတစ္ခုေပါ႔။ အိပ္မက္စစ္လို႔ေျပာရျခင္းက ဒီလိုပါ တစ္ခါတရံေတြမွာ အိပ္ေပ်ာ္ခါနီးေတြးခဲ႔တဲ႔ အေၾကာင္းရာေတြဟာ စြဲလန္းစိတ္နဲ႔ အိပ္မက္ဆိုတာကလဲ မက္တက္တယ္မလား ခုေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္႔မွာ အလြတ္မက္တဲ႔ အိပ္မက္စစ္စစ္ေပါ႔ဗ်ာ။ကၽြန္ေတာ္သိပ္ခ်စ္ရဲ႔တဲ႔ ေကာင္မေလးရွိတယ္ဗ်
တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသားဘ၀မွစျပီး ယခုထိတိုင္ပါပဲ အဲဒီအခ်ိန္သူက သူ႔ေဖေဖေျပာင္းေရႊ႔ရာအရပ္ သရက္ျမိဳ႔မွေနျပီး မေကြးသကၠသိုလ္ေက်ာင္းေတာ္ၾကီးမွာ အေဆာင္ေနျပီးတက္ခဲ႔တယ္ အဲဒီခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္ကလဲ ျမစ္အေနာက္ဘက္ကမ္း စကုျမိဳ႔ ဆိုတဲ႔ေနရာေလးမွာ ေနျပီး မေကြးသကၠသိုလ္မွာ အေဆာင္ေနေ က်ာင္းသားအျဖစ္ တက္ခဲ႔တယ္ေလ။ ခ်စ္သူျဖစ္သြားခဲ႔ၾကတယ္ ေက်ာင္းေတြျပီးလို႔ ခြဲသြားၾကရတယ္ မၾကာမၾကာ တစ္လတစ္ခါေလာက္ေတာ႔ ဖုန္းလာတက္ပါတယ္ ေကာင္မေလးဆီက အခုဆိုဖုန္းမလာတာလဲၾကာျပီ။ အိပ္မက္က ခုမွစတာ…:D မွတ္မိတဲ႔အပိုင္းစေလးေတြပါ ေကာင္မေလးက ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ေ၀းသြားတာၾကာျပီေလ သူဘယ္မွာေနတယ္ဆိုတာေတာ႔ သိပါတယ္ အိပ္မက္မွာ ကၽြန္ေတာ္ေမ႔သြားတယ္ သူတကယ္လက္ရွိေနထိုင္ရာအ၇ပ္ကို။အိမ္မက္ထဲမွာ သူေရာက္ေနတဲ႔အရပ္က
ကၽြန္ေတာ္႔အိမ္နဲ႔ကပ္ေနတယ္ ေခါင္းရင္းေဘးအိမ္ျဖစ္ေနခဲ႔တယ္ ေကာင္မေလးတို႔မိသားစု အဲဒီမွာ အိမ္ငွားေနၾကတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ မသိခဲ႔ဘူး အဲဒီမွာေနတာ တစ္ႏွစ္ခန္႔ေလာက္ၾကာေနျပီေပါ႔ အေၾကာင္းတစ္ခုခုေၾကာင္႔ သူဒီမွာရွိေနတာကို သိလိုက္ရခ်ိန္ ကၽြန္ေတာ္ ေသြးပ်က္သြားသလို ရင္ေတြအရမ္းခုန္ေစခဲ႔တယ္ တစ္ႏွစ္ေလာက္အၾကာေတာင္ ကၽြန္ေတာ္နားမွာ သူရွိေနတာကို မသိခဲ႔ဘူး (ေကာင္မေလးမွာ အက်င္႔ရွိပါတယ္ ေက်ာင္းတက္စဥ္ အိမ္မွာေနတာေတြမွအစ အျပင္ထြက္ေလ႔မရွိဘူးေလ) သူကၽြန္ေတာ္႔နားမွရွိရတဲ႔အေၾကာင္းရင္းက ဒီလိုပါ သူ႔မိဘေတြက ဓါတ္ပံု print ထုပ္ဖို႔ဆိုျပီး ကၽြန္ေတာ္ဆီ အဲဒီပံုေတြေ ရာက္လာေတာ႔တာပါပဲ အဲဒီပံုေတြၾကည္႔ျပီး ကၽြန္ေတာ္ အခ်ိန္ၾကာ အံ႔အားသင္႔ေနခဲ႔မိတာေပါ႔။ စံုစမ္းၾကည္႔လိုက္ေတာ႔မွ ေကာင္မေလးတို႔မိသားစုဟာ ကၽြန္ေတာ္႔ အိမ္ေဘးမွာေနတာ သိလိုက္ရတယ္ ကၽြန္ေတာ္လည္း အိမ္ကမိဘေတြကုိေျပာျပလိုက္ပါတယ္။ အဲလိုနဲ႔ ဓါတ္ပံုေတြ print ထုပ္ေပးလိုက္တယ္။ ဒီလိုနဲ႔ကၽြန္ေတာ္သိပ္ခ်စ္ရဲတဲ႔ေကာင္မေလးနဲ႔ ျပန္ဆံုရဖို႔ၾကိဳးစားပါေတာ႔တယ္။ သူေဖေဖ ရံုးသြားတယ္ အိမ္မွာ
ေကာင္မေလးတို႔မိသားစု က်န္ေနခဲ႔တယ္ ေကာင္မေလးေမေမကလဲ ေစ်းသြားသံုးတယ္ေလ အိမ္မွာ ညီမႏွစ္ေယာက္ က်န္ေနခဲ႔တယ္ ဒါနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ျခံ၀န္းနားကပ္ျပီး အေျခေနၾကည္႔ေနတယ္ ေကာင္မေလး ညီမနဲ႔ေတြ႔တယ္ ေကာင္မေလး ညီမကလဲ ကၽြန္ေတာ္တို႔ခ်စ္သူေတြ ျဖစ္ေနတာဆိုတာ သိထားျပီးသားပါ။ တကယ္ဆို မေကာင္းဘူးဗ်ာ (ကၽြန္ေတာ္႔အိမ္အနားမွာသူေရာက္လာတာ တစ္ႏွစ္ခန႔္ေလာက္ရွိေနျပီ ကၽြန္ေတာ္႔ကို အသိမေပးဘူး သူဒီတိုင္းေနႏိုင္ခဲ႔တယ္ )ေနာက္ပိုင္းမွာေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ သူနဲ႔မၾကာမၾကာေတြ႔ဖို႔ ၾကိဳးစားခဲ႔တယ္ ၾကာလာေတာ႔ မိဘေတြသိလာတယ္ ႏွစ္ဘက္လံုး သေဘာတူၾကပါတယ္ ကၽြန္ေတာ္႔အိမ္ကိုလဲ ေကာင္မေလးလာလည္ပါတယ္ ကၽြန္ေတာ္ သူ႔ကိုအိမ္ျပန္မလြတ္ခ်င္ေတာ႔ဘူး အိမ္ခ်င္းကလဲ ကပ္ေနတယ္ လူၾကီးေတြလဲသေဘာတူျပီးသား သို႔ေသာ္ ဘာေၾကာင္႔လဲမသိဘူး ေကာင္မေလးကို အိပ္ျပန္မလြတ္ခ်င္ေတာ႔ဘူးေပါ႔….ကၽြန္ေတာ္နားက ထြက္ခြားသြားမွာ အျပီးေပ်ာက္ကြယ္သြားမွာကိုေၾကာက္ေနလို႔ပါပဲ ..အဲလိုနဲ႔ အဲလိုနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ အိပ္ရာက ႏိုးထခ်ိန္ျဖစ္မယ္ထင္တယ္ အသိစိတ္တစ္ခုေပၚလာတယ္ ဖုန္နံပါတ္တစ္ခုပါ သူ႔ဖုန္းနံပါတ္က(------)ပါ လက္ရွိသူရွိေနတဲ႔အရပ္က(-------)ဖုန္းနံပါတ္ကုတ္ေတြလဲမတူဘူးေလ ဒါတစ္ခုခုလြဲမွားေနတာဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္သိလိုက္ခ်ိန္မွာ အိပ္ရာက ႏိုးထလာပါျပီ ကၽြန္ေတာ္အိပ္မက္မက္ေနခဲ႔တာပါပဲ…တကယ္ပဲ ကၽြန္ေတာ္အနားမွာ သူမရွိဘူး မိုင္းခ်ီေ၀းတဲ႔ေနရာမွာ ေကာင္မေလးတကယ္ရွိေနခဲ႔တာပါပဲ။ ေ၀းေနရမွာေၾကာကလို႔ ေ၀းေနရတာလား အနာမွတဖ၀ါးမွ မခြာရွိေနခ်င္ခဲ႔လို႔လား….အိမ္မက္ဟာ အိမ္မက္တိုင္းပဲ နံနက္မိုးလင္းခ်ိန္မွာ တကယ္မဟုတ္မွန္းသိခဲ႔ရတယ္ မၾကာပါဘူး ကၽြန္ေတာ္လည္း ဆိုင္ဖြင္႔ဖို႔အတြက္ အိပ္ရာမွထျပီး ေန႔စဥ္လုပ္စဥ္အတိုင္းလုပ္ရင္း အလုပ္မွာ လုပ္ေနခဲ႔ရပါျပီ။ ဒီအိပ္မက္ညဟာ ကၽြန္ေတာ္႔အေတြးေတြကို ဒီေလာက္နဲ႔တင္ရပ္တန္႔ေစမွာမဟုတ္ပါဘူး။

0 Responses to "မြန္ေလး သို႔ အိပ္မက္ည"